En lite ovanlig lördag.

Nu sitter jag här och har strax druckit upp kvällens andra och sista cider.
Har suttit och filurat lite med Linnea och det har väckt rätt många skratt. Pratade även lite om födelsedagsfesten som ska annordnas, kuuul! :)

Ska strax bege mig ut i badrummet och tvätta av mig sminket och klä på mig lite skönare kläder sen krypa ner i soffan och kika på segermyhr och invänta mattias.
Men han lär ju stanna länge, pfft. Men jag har gjort en deal med honom, får väl se om han håller den eller inte.

Har lite ont i ryggen nu efter ett par timmars sittande framför burken, så ska bli skönt att lägga sig i soffan en stund, för att förhoppningsvis somna in och vakna upp av att nyckeln vrids om i låset.

Så helt mycket har jag inte hunnit med ikväll, är lite småhungrig, men det får vänta tills frukost imorgonbitti.
Jag har börjat gilla frukost mer och mer nu, förut åt jag ingen frukost alls eftersom de gjort mig illamående. Men nu är det så gott med en äggsmörgås och en tallrik fil/gröt, mums!

Nehe, ska dra i mig de sista av den alldels för söta cidern, sedan blir det soffan.

Godnattpuss!

(fan jag som skulle börja använda ordet dryg mer, aja det får bli någon annan gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0