5 Januari 2009, jäkla bredbandsbolag som aldrig svarar!

Godmiddag!

Sitter här med telefonen i örat och försöker få tag på bredbandsbolaget.. hur svårt kan det vara att svara? Är det så många som ringer och har problem? eller låter de bara ringa för att de inte orkar svara?
Jag hatar att vänta och ännu mer i telefonen, man känner sig så bunden!
Ska ringa dit och prata om paketet jag fått och att de ska skick hem en returlapp till mig så jag kan skicka tillbaka det, eftersom jag redan skickat tillbaka det andra paketet.
Har nu väntat i 15 minuter, jag blir tokig...

Hursomhelst hae vi haft byrackarn här inatt, puh mina hundplaner finns inte i närheten nu, sånt får vi skaffa oss när man har hus! Hon har verkligen varit ett pain in the ass. Förvisso somnade hon rätt fort igår när vi lagt oss, men runt tre vaknade hon och förde ett jäkla liv med katterna, som hade svansar stora som dammvippor.. och jag upp.. ut i köket... blir galen.. hämtar mopp och torkar golv efter kiss & bajs! Jäkla hund! Ska jag ha en hund ska den vara rumsren, eller åtminstone göra sina behov när man är ute, för det gjorde inte denna hund.. utan vi var ute, sen när vi kom in satte hon sig på golvet och kissade!!
Mattias har iaf åkt och lämnat tillbaka henne, tur att det bara var en lånehund!

Idag blir det till att städa lägenheten, känns som om det behövs, måste ju sysselsätta mig nu när man är arbetslös. Fy vad tråkigt! Imorgon blir det en pratstund med linnea, hon är i stan då, sen vet jag inte vad som sker.

Nehe, nu blir jag snart galen på det här.. och inte vill man lägga på heller, för det kan ju vara så att det är min tur precis innan man lägger på.. jädrans bolag!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det är många som har problem med Bredbandsbolaget:

http://blogg.devric.net/

2009-01-16 @ 17:24:52
URL: http://blogg.devric.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0