1 Januari 2009

Gott nytt år på er där ute i mörkret!

Nu är vi inne på året 2009 och detta år fyller jag 20!
Jag hoppas på att det blir lite förändringar detta året, det är rätt så mycket som ska förändras.
Och allt ska klaras av!

Gårdagen spenderade här hemma då som sagt med John och Fhilippa. Och john tog bara sönder ETT glas och spillde ut två glas, inte farligt alls! :) Vi åt mat som gick hem, väldigt gott!! Och sedan smällde vi raketer vid tolv. Och innan dess så spelade vi lite spel, haha! :)
Dock har jag inte fått många timmars sömn inatt. Somnade efter fyra! Och vaknade varje kvart typ för att jag trodde jag skulle försova mig. Så jag hade ju absolute inte sovit mer än 1½ timme när klockan ringde 05,55. Men det var bara att pallra sig upp och bita i det sura äpplet.
Inte en människa ute när jag cyklade vid halv åtta-åtta tiden, helt öde! Kanske inte så konstigt kanske?

Kom hem vid två käkade och sen dess har jag legat framför tv:n och sovit typ, är helt slut!!
Så ska bli skönt att lägga sig. Ska kika lite på parlamentet sen ska jag duscha och sen hoppa i säng.
Imorgon är jag som tur är ledig! Då ska vi förmodligen in till kalmar igen och se om vi hittar något denna gången. Mattias är sugen på en tröja vi såg sist vi var inne, dock lite dyr, men det är han värd min lilla älskling! :)

Nehe, nu ska jag som sagt kolla på parlamentet. Vi hörs kära vänner! Och hoppas ni haft en bra start på året 2009. (:

(imorgon ska jag nog skriva en liten "årskrönika" om vad som hänt i mitt liv året 2008, håll till godo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0