Snöoväder!

Nu är jag hemma igen efter ett rätt så segt möte på arbetsförmedlingen. Han blarrade på all världens väg och visst endel saker var intressantare än andra. Tänkte att jag skulle snacka med de sen efter mötet men möts av massa människor som väntar på att få hjälp, så traskade hem istället... i snövädret.
Japp det snöar förfullt, inte ett dugg roligt. Jag som ville ha vår och varmt, men där fick jag.

Poolen ringde strax innan tio och undrade om jag kunde jobba idag, vilket jag givitvis kan. Så det blir jobb mellan 16-21.30, härligt härligt. Mindre roligt att jag kommer få vara ute, men aja man överlever.
De ville att jag skulle jobba imorgon förmiddag också, men då ska jag som sagt till rebecca (:

Nehe nu ska jag diska och sedan göra lite våfflor. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0