Segdator.

Vår dator är jätte seg, man blir väldigt frustrerad av att sitta här och vänta.. och vänta.. och vänta lite till.
Mattias ska göra en genomrensning av dator när jag är klar, hoppas den blir lite snabbare nu. Det märks inte att vi har det snabbast bredbandet, men det är för all skit som ligger på datorn skulle jag tro.

Jag har endel saker att ta itu med idag annars, ska plocka lite i lägenheten (som jag skriver varje dag, haha). Igår skruvade jag ner hyllan som stod brevid datorn, den har stått där i drygt 6 månader, men nu är den isär plockad och väntar på att få komma upp på vinden. Så nu är det rätt tomt där den stått, men man vänjer sig.
Två tavlor har jag fått upp också. Jag skulle egentligen vilja åka in till Ikea och handla de där hyllorna och lite småplock till sovrummet, men det är jag ensam om och jag vill helst inte åka själv!

Annars blir det en lugn kväll, som vanligt, åh vad jag ÄLSKAR mitt jävla liv ibland, det är så kul att alltid göra "ingenting".. eller hur? suck pust och stön i massor!
Och vad man än föreslår blir det massa pustar, så lika bra att gå hemma och glo, och typ ruttna.
Det är en sådan dag idag.. jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0