Melodifestivalen 2009 - Massa bu!

Är det någon mer än jag som tycker att melodifestivalen suger i år?
Alla dessa jävla regler som är nya, varför kan vi inte bara få rösta och sedan gå de som för mest röster vidare till final. Sluta ha massa dueller och någon jävla internationell jury?
Och hur fan röstar svergie? Caroline af ugglas? Var det bara jag som hörde hur falskt det lät? Gah!
På tal om henne (ugglas), har hon två chanser att komma till globen nu då? eftersom hon är med i andra chansen och den internationella juryn valde ju henne? Om inte, vem ska du få hennes plats i andra chansen?
Och programledaren? Snacka om stirrig och jobbig att lyssna på. Jävla skitprogram.

Nu är jag sur, för det var inte alls lika bra som det brukar vara. Fy fan för melodifestivlen 2009 (men jag lär ju kolla nästa lördag också).

Kommentarer
Postat av: caroline

jag kollar aldrig på melodifestivalen, blir bara förbannad på allsitmusik som går vidare, :P

2009-02-08 @ 18:01:02
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0