Lite allt möjligt.. mjaaauu

Godmorgon.

Idag vaknade jag rätt så tidigt, lite innan nio. Men låg och drog mig en stund i sängen, det är alltid lika skönt.
Mattias hade redan gått upp eftersom han skulle vara på arbetsförmedlingen vid 10.
Där var jag förresten igår, buh.. visade mina meriter och redovisade sökta jobb, dötråkigt.

Igår jobbade jag och när jag kom hem var jag heelt slut! Somnade en timme och trodde då att jag aldrig skulle kunna somna i vettig tid på kvällen, men jag somnade innan tolv, som nog inte  har hänt på år och dar, känns det som.
Ska jobba även imorgon, blir en lång dag, börjar vid 7 slutar vid 14, tillbaka vid 16 till 18. Men jag kommer inte åka hem, för jag kommer sitta på jobbet. för de har möte mellan 14-16 och sollan ville att jag skulle vara med där, eftersom hon ska bjuda på smörgåstårta. Så det blir typ jobb mellan 7-18. Puh jag lär vara helt slut imorgon. :S
Sedan blir det jobb tors&fred och kanske lördag.

Idag är det tvättninge och städning som gäller, puft. Eftersom jag förmodligen inte hinner (eller orkar) städa imorgon så måste jag göra det idag. Mamma o co kommer på torsdag, så då måste de ju vara fint här (:
Ja, det är väl det som händer idag.

Igår fyllde Linnea 20 bast, hon börjar bli gammal (haha). Men grattis till henne ännu en gång! :)
om 6 dagar fyller jag 20, shit, jag tror jag svimmar, haha!

Kommentarer
Postat av: cärlin :)

Tjaaa! Vad bra :) tycker du att vi ska gå på bio på torsdag då? :) "i taket lyserstjärnorna" börjar klockan 18.00 då.. ? PUSS!

2009-02-17 @ 13:23:11
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0