Jag är starkare än du..

Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Det blev scones till Andra avenyn, det var gott och väldigt mättande. Andra avenyn börjar trappa av tycker jag, men nu är man ju redan fast så man måste ju kika på avsnitten, men jag misstänkte redan från första början att Kim inte var smittad. Moha.

Det är strax läggdags, imorgon kommer Marianne & Esa, vi ska måla om taket, eftersom det är massa målafärg där sedan vi målade väggarna, höhö. Så vi måste helt enkelt göra det, suck! Aja, det går nog rätt fort.
Så det är väl det som är planerat för morgondagen. Innan de kommer ska jag hinna dammsuga, ligger damråttor lite här och var, inte så fint :P

Nehe, ska borsta gaddarna nu, sedan hoppa i säng och förhoppningsvis får jag en god natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0