Hos Rebecca & Pontus.

Godkväll!

Sitter just nu i rebeccas och pontus gäst/datarum och ska strax byta om och hoppa i sängen. Är väldigt trött och litegranna onykter. Jag och pontus har delat på en jäger och jag och rebecca på en vinare, så när man inte är van så blir det lätt lite snurrigare i huvudet.
När jag druckit upp allt  så ställde jag mig upp för första gången på hela kvällen typ, då kan jag lova att det snurrade till, men jag löste det. Det är lungt liksom! :)

Så vad har vi gjort idag? vi var först nere på stan en runda och kikade lite, köpte födelsedagspresent till Vilma, sedan gick vi till nice nails och rebecca fixade sina naglar som tog typ 1½ timme. Sen åkte vi hem och sedan åkte vi vidare och handlade tacos och så var vi inne på systemet och handlade lite också (åh snart får jag gå och handla där helt själv!!).
Det har varit en mysig kväll med mycket prat och mycket  skratt. :) Det är det jag älskar med att vara här hos dessa två underbara människor, slappna av och skratta! :)

Nehe, nu ska jag byta om och tjaffsa lite med mattias på sms innan jag somnar in. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0