Händelserik dag.

Godkväll.

Precis kikat på efterlyst och ska snart ta och borsta tänderna och hoppa i säng, börjar känna mig lite trött.
Dagen idag har varit rätt händelserik, vi har målat tak och fått upp tapet.. okej inte vi, utan Mattias, Esa & Marianne, jag har inte gjort så mycket, lika bra att inte vara ivägen.
Men det blev mycket bra och varför det är en vit "kant" på varje sida är för att vi målat in, eftersom tapeten inte skulle räcka, då hade vi fått köpa en till rulla och endast använt ett par cm. Men det blev bra ändå och jag är supernöjd, det är väl det som räknas? :)

Imorgon ska vi kika på gardiner till sovrummet och kanske lite krimskrams, vi får se. Vi kanske bara kommer befinna oss i nybro, för om det ska snöa och jäklas lär vi ju inte åka in till kalmar för att kika, vill som sagt inte åka i sånt här väder.
Annars händer nog inte sådär jätte mycket imorgon, blir att ordna till att här hemma (skriver jag typ varje dag och aldrig tar jag tag i det!).

Helgen ser lugn ut, på lördag ska vi på middag hos Bengt & Gittan. Det slog mig att det är på alla hjärtans dag, men det gör inte så mycket, det är en rätt så överskattad dag trots allt. Visst hade vi inte blivit bjudna på middag hade vi säkert hittat på något mysigt, ätit god middag (ja det får vi väl förstår där, men ah ni fattar) och haft det mysigt. Men det går nog lika bra såhär också! :)

Nu börjar ju nästan nedräkningen på riktigt, 12 dagar kvar till min 20-års dag. 12 DAGAR.
Jag & linnea har åldersnojja, fy fasen, hur kommer det då vara när man fyller 30, 40, 50? de vågar jag inte ens tänka på.
 
Godnatt!

(Tack Marianne & Esa för hjälpen idag!!)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Var så god!

Att fylla 40 är skitkul, ni har mycket att se fram mot. Marianne!

2009-02-14 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0