Godmorgon svenska folket.

Inatt var det rätt svårt att sova, så jag fick ligga och spela spel på min mobil. Men somnade nog runt ett iallafall, men det är jobbigt att jag kommit tillbaka till mina jobba sovtider. Hua.

Gick iallafall upp kvart i tio och ska om en stund värma lite gröt, sedan ska jag ringa ett samtal till frissan och se om de finns några tider de närmsta timmarna/dagarna. Sedan ska jag hinna med att ta en promenad, städa och handla litegrann.

Ikväll ska jag umgås med min fiskis, mys. Hon ska färga mitt hår och så ska vi ha det lite mysigt. Det ser jag framemot.
Så innan hon plingar på dörren har jag lite att stå i, men det ska nog hinnas eftersom det inte är förens ikväll.

Så nu ska jag värma på lite gröt tänkte jag, så hörs vi sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0