Godkväll.

Hej och hå.

Sitter och kollar på Beck, men just nu är det reklam så passar på att skriva en rad eller två här.

Har somsagt jobbat hela dagen idag, men det har gått bra. Jobbade dessutom med Jenny, vilket blir ett extra plus i kanten! :) Vi har inte setts på jätte länge, så det var mysigt att träffa henne lite. Hon visade mig lite av deras pluggande (sjuksköterska) och jag kände med en gång: INTE PLUGGA TILL DET! :)

Imorgon blir det jobb igen, förvisso rätt kul men efter fyra dagar är man lite sliten så ska bli skönt att vara ledig ett tag. Men förhoppningsvis ringer de snart igen.
Men i helgen kan jag inte jobba, iallafall inte fredag och lördag, för då ska jag till Rebecca! :D

Nehe, nu ska jag borsta tänderna innan det börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0