Fredagskväll.

Poolen ringde mig för dryga timmen sedan och undrade om jag kunde ta mig ett jobbpass imorgon mellan 12.30-21.
Så mina planer för morgondagen ändrades rätt drastiskt. Istället för att sitta på algatan och äta god middag vid 15.00 så hjälper tanterna att få kaffe, men det gör inte så mycket, jag är glad ändå.

Ikväll ska jag och älsk ha en riktigt myskväll, äta räkor & kika på film (let's dance).
Det känns som det var länge sedan vi hade en riktig myskväll, men film, gott och kärlek, you name it.
Så det ska bli mysigt ikväll, ser jag framemot. Att humöret kan bli så ändrat, från att typ hatat allt, till att älska allt. hm.

Nehe, nu ska jag kika på några goda recept med räkor, vi hörs. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0