Bakning

hejsan.

I köket lagar älsk mat medans jag kikar på olika recept. Hade tänkte mig en kolapaj, men nu är jag osäker. Tror det blir en vanlig hederlig tårta. Det blir nog bäst så?! :P Men ska ha lite kakor också och muffins. Så det löser sig nog.

Så när vi ätit klart och vilat lite efter maten ska jag sätta igång, baka i flera timmar. Fast det är rätt kul, det är tur att jag tycker det. Kanske ska jag baka vanliga kanelbullar också? jag har ju jäst i kylen som jag måste bli av med. Nja vi får se vad jag orkar. Kanske måste jag ner till affären och handla också, kanske vi inte har allt hemma? eller inte tillräckligt mycket.

Nåja, kvällen blir lugn iallafall, melodifestivalen i all ära.. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0