Alla hjärtans dag.

God förmiddag. Och glad alla hjärtans dag på er.

Poolen ringde vid tio i sju imorse och undrade om jag kunde jobba idag?! Jag sa att jag redan skulle jobba och Ulrika skrattade litegrann och sa att hon var förvirrad och bad om ursäkt att hon ringt och väckt mig, haha.
Sedan hon ringde har jag inte sovit sådär jätte gott, vaknat varje halvtimme och alltid funderat på att gå upp.
Men upp kom jag inte förens kvart över tio. Så jag har hunnit med att äta frukost, duscha och laga mat som jag ska ha med mig.

Och så är det alla hjärtans dag idag, mysigt, visst. Men jag ska jobba och vi brukar väl inte fira det sådär jätte mycket ändå, laga något gott och sådär, men det gjorde vi igår. Åt ljuvliga räksmörgåsar och kikade på let's dance och Bolt. Gick och la oss rätt tidigt och läste (och mattias läste inte, han målade). Släckte lampan vid halv ett och somnade rätt snabbt därefter.

Snart ska jag åka till jobbet, har inte jobbat på ett bra tag så det ser jag framemot. Ska bli kul att träffa alla igen samt tjäna in lite cash till min familj, haha! (:

Nehe, ska ta mig något att dricka och sen gosa lite med min pälsk innan jobbet kallar.

Ha en bra alla hjärtans dag!

Älskling: Jag älskar dig! :) 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Många kramar på allahjärtansdag!

2009-02-14 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0