ÄLGGRYTA GOTT GOTT GOTT! :D

Jag är mätt! Jag har precis avnjutit världens godaste älggryta. Ah jag är så jävla mätt.
Vilken tur jag har som fått världens bästa kock till pojkvän, typ.
Han grävde fram ett par älgbitar ur frysen och så tillagade han som sagt älggryta, med morötter, palsternacka, lök, champinjoner, till detta blev det pressad potatis och gurka&tomat. Gah så gott! Glömde dock ta bild så ni får föreställa er.

Och jag är inte ett dugg duktig, jag har inte börjat städa än. Eller jag rensade ur en låda som skulle upp på vinden och hittade mina två dagbäcker som jag började läsa i och jag skrattade och skrattade. Gud så kul och vad jag är glad att jag skrev dagbok. Det är såå roligt att läsa såhär i efterhand. Mestadels handlar det ju om killar, jag och mina kärlekar. (:
Rensade ur allt som inte skulle upp på vinden och så bar jag upp lådan på vinden, så långt kom jag. Så nu ligger det papper och grejer på golvet, är ännu stökigare än när jag började.
Men måste ta tag i detta nu, ska bara vila maten lite, men kan ju inte sätta igång med en gång... eller?

Tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0