6 timmar

Hallå.

Nu har jag varit uppe i drygt 6 timmar och jag börjar bli lite småtrött i huvudet.
När vi steg upp imorse var det nästan -11 grader, brr. Dessutom fick jag vara ute imorse, men man blev ju rätt pigg utav att iallafall. Att vara ute i 3 timmar när det är minusgrader, ingen hitt, men det går, dessutom är man ju bara ute när man cyklar till de boende.

Nu ska jag snart äta lite lunch tänkte jag och sedan slappa innan man ska vara tillbaka på jobbet vid fyra igen.
Jobbar till tio, känns rätt segt, men man får tänka på pengarna man tjänar in, de behövs. Dessutom gillar jag ju jobbet så mycket så det kvittar liksom.

Nja, nu har jag inte så mycket mer på hjärtat, ska kika igenom ett par bloggar sedan äta lite potatisgratäng och kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0