Skattjakt

Vet ni vad? Just nu är det skattjakt på gång utanför lägenheten. Man ser folk komma och dra med kundvagnar och allt möjligt och endel ser roliga ut, har fått lite lustiga kläder så här i nollningstider.
Hur som helst, ser jag tillbaka på den tiden vi hade skattjakt. Vi lyckades aldrig nå toppen, men roligt hade vi. Eller hur? jag saknar skolan.. och jag saknar framförallt tjejerna som umgicks. Det kunde inte bli mycket bättre. Synd att man inte ses alls mycket nuförtiden. Men jag antar att det blir så.

Hur som helst, nu ska jag städa.. och städa.. för i helgen ska jag jobba!! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! fin blogg :)

Kolla gärna in min.



ha en bra dag!

2009-08-28 @ 14:32:53
URL: http://onlynathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0