Solsol och värme.

Härligt väder ute idag. Så vi ska om en liten stund inviga elgrillen för i år. Vi ska tillaga hemmalagade hamburgare med rotfrukter i ugn, gott! Vi var på kvantum förut och handlade litegrann och vi hittade ett rätt så fint utebord med stolar, vi får se hur det blir med det, ska kika lite jysk också.

Har dessutom rensat i kyl&frys, det är lite sådär småäcklig, sill från 2008, haha. Nåja, nu är det slängt, och frysen har jag omorganiserat lite, allt låg bara huller om buller, visste ju fan inte vad något låg, så nu ligger allt fint och prydligt, kött för sig, wook för sig, kyckling för sig osv. Så nu vet ni det! ;)

Nehe, ska ta mig ett glas cider nu (alkoholfri) och hjälpa pälsk med maten.

OM EN MÅNAD ÄR VI PÅ GREKLAND!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer inte ihåg så mycket, tror jag var 9 år eller nåt när vi var där. Men jag har för mig att det var hyfsat nära till stranden, att man bara gick över en väg och så låg stranden bara rakt neråt. Stan har jag inget minne av! Hehe.

2009-04-13 @ 18:22:19
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0