Pust

Snart färdig! Eller jag har endel kvar, men det går rätt fort.
- Toaletten
- Hallen
- Dammsuga
- Tvätta golven
- bädda rent i sängen

Så nu har jag putsat alla fönster, plockat iordning, möblerat (till denna möbleringen behöver vi ett nytt mindre bord och en längra antennsladd till tv:n, nu går sladden tvärs över golvet typ, inte snyggt), tömt kattlådan, diskat, dammat.

Undra vad mattias tycker om den nya möbleringen? Hm, han kommer vilja att vi tar tillbaka det som det var. Men jag tyckte det blev rätt så fint nu, om man bara får ett nytt mindre bord, Marianne hade ju ett litet soffbord, så vi får väl kanske ta det då? för det passar nu. Nåja, vi får se vad herren säger.

Nehe, måste laga mig någon mat, har inte ätit än idag. :O

p.s hur mycket leksaker har katterna egentligen? har hittat hur mycket som helst, minst 10 studsbollar, haha. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0