Lite om helgen

Söndagkväll, och jag har precis kikat på så ska det låta (repris).

Fredagen började med ett glas cider och slutade i sängen vid 03,00 med vin, cider och drinkar i magen. Fhilippa & john kom upp och vi spelade lite spel och shotade och drack litegrann. Det roligaste var när mattias tog av sig till underkläder och smörjde in sig med hudlotion, vi fick ont i magen alla tre och tårarna bara sprutade på oss.
Efter ett tag gick vi till grannen som tydligen hade fest, dit kom även Jessica. Hon och jag spang ner i tvättstugen och hämtade tvätten, sedan upp på festen igen och snackade, trevligt :)

På lördagen vaknade jag upp med betongkeps klockan halv åtta och kunde inte somna om. Så jag gick upp, drack ett par glas vatten och la mig i soffan och kollade på tv. Somnade sedan efter en stund och vaknade upp klockan 10. Vi låg i soffan fram tills två, då vi körde och hämtade Jessica hos Rasmus och sen vidare mot orrefors där det bjöds på påskmat (GOTT!). Och så fick vi påskägg och pengar som vi givetvis la i resekassan! :) Nu börjar det fyllas på där, känns härligt att man kan känna att man inte behöver tänka så mycket när man väl är i grekland. :)
Nåja, efter maten gick vi och fiskade lite (ungefär 5 minuter). När vi for hem hämtade vi upp både Madde och sedan Marcus.

På kvällen drack Mattias & Marcus öl och jag var trött. Sedan drog de iväg runt elva - halv tolv och jag gick och la mig. (och jag somnade, fan vad duktig jag är:). Hemtågandes kom det runt tre tiden och fnittrade lite som småflickor, haha.
Men jag sov rätt gutt så jag hörde nästintill bara att de kom hem och att de satte sig och pratade. Mattias kom väl och la sig vid fyra snåret.

Idag var jag pigg som en lärka medans grabbarna var mer dävna. Men de gick iallafall och handlade lite påskmat (för de var sugna på de) så då tillagade vi prinskorv, köttbullar, kroppkakor, ägg & sill. Det var rätt gott, fast jag må säga at det var godare igår. ;)
Runt tre tiden gick jag & Mattias ner till ljunghaga där det vankades brännboll. Och solen lyste härligt så det var nice. Det spelades ett par timmar (eller åtminstone 1-2 timmar) sedan bar det av hemmåt.

Väl hemma igen kikade vi på pearl habor (fan jag lipar ALLTID till den filmen, buuh) och sedan herren på täppan. Träffade även Linnea en sväng som var här och lämnade min tröja och min laddare som varit hemma hos Annika sen 20-årsfesten. Vi bestämde att vi skulle ses nästa helg när hon kommer ner hit igen (för jag orkade inte umgås med henne idag;).

Imorgon ska jag träffa Caroline en runda, förhoppningsvis blir det fint väder imorgon med så vi kanske kan ta en promenix och njuta av härligt väder, för sånt gillas :) Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, men det är sånt som märks. :)

Förresten idag är det precis 1 månad kvar tills vi åker till Kreta. Vid denna tidpunkten om 1 månad så har vi varit i grekland i 30 minuter. Hur nice är inte det? åh jag längtar! :)

Nehe, nu har jag skrivit alldels för mycket, så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0