Lenhovda

Jag hade ju tänkt att följa med till Flygsfors idag när de höll på med bilen, men så blev icke fallet. Jag tog en tripp till Lenhovda istället, till rebecca. Myyysigt! Vi var till Åseda en sväng och sedan satt vi i solen och snackade. Och så skulle vi spika upp tavlor i sovrummet, jag höll på att dö av skratt. :)
Rebecca är bra, hon får mig alltid att må så bra. :) Jag är glad att vi ses mer ofta nu, känns superbra! Love you!

Nåja, nu blir det ligga i soffan och päsa en stund innan det blir sängen för min del. För imorgon ska jag upp och hoppa vid 06,00. Imorgon ska jag ju nämligen jobba (GUTT; jag har saknat det!). Slutar vid fyra, men ska försöka komma loss vid halv fyra, så man hinner hem och göra sig iordning. Som tur var jobbade jag inte på söndag som jag trodde, gött det.
Så det blir till att släppa loss imorgon (tss säkert).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0