Hallå

Det är super fint väder ute. Dock sitter jag inne och ska strax sätta igång med maten. Idag är jag själv, så då ska jag göra lite köttfärsås och spagetti. Det ska bli gott, väntar bara på att köttfärsen ska bli tinad.
Sen ska jag städa litegranna, har redan börjat, men fan vad det är tråkigt. Och det är tråkigt att vara hemma själv och allt är tråkigt. Någon som vill följa med ut på promenix sen? :)

Nåja, ska dricka lite loka, sedan kika igenom lite bloggar, sen blir det väl städ igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie =)

ja det känns skönt att jag gått ner "lite" iaf ;) jag började 1 januari =))

Ja jag har försökt gå ner hur länge som helst men så ställde jag mig på vågen i slutet av december och jag trodde bokstavligen att jag skulle svimma av !!!! Så ja gick en smärre chock !



Jag kommer inte riktigt ihåg vad våran kostade men ett tips du ska testa den innan du köper den.



Men som du säger man måste ge sig fan på att man ska klara det och desto fler man är desto lättare är det för man måste peppa varandra !



Näe jag är sockerberoende, det är sant ! jag åt våfflor för en vecka sen med sylt och grädde och ja jag skulle nog inte gjort det jag är sugen på choklad, godis SOCKER rent ut sagt nu hela tiden och blir på dåligt humör.. Låter kanske konstigt men så fungerar jag, som förr jag kan inte ta en choklad bit jag måste ta många!! hehe låter hel skumt jag vet men sån är jag =)



Nu ska jag ut i det fina vädret snart =)





Klart jag har msn Emelie[email protected]

2009-04-01 @ 16:12:07
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Marianne

Hej Jenny grattis till att du fått jobb en tid framöver. Du är duktig och det ger resultat. Träffade farmor igår hon hälsade till er! Kul att du gillade boken. Kram Marianne!

2009-04-01 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0