15 April igen

Det blev inget cykla ner till stan och hämta ut boken. Marianne ringde runt halv tolv och undrade om jag ville följa med in till Kalmar. Så det gjorde jag. Jag, Jessica & marainne strosade runt på stan i ett par timmar, sedan åkte vi ut till Ikea och gick en sväng och sist förbi skammelstorp. Var hemma vid halv sju och känner mig helt slut. Men får inte sova än på ett tag, för just nu är det fråga olle och vid halv elva börjar AA som jag missade igår (som vanligt p.g.a DH).
Så jag kommer nog inte komma i säng förens halv tolv ikväll, men har ju inget planerat för morgondagen ändå.

Imorgon måste jag iallafall ner på stan och hämta ut boken samt handla lite mjölk, sedan blir det väl att möblera om som jag inte hann göra idag.

Nåja, nu börjar fråga olle igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0