Uppehåll

Jag är trött! -gäsp-
Men jag somnade inte alls sådär jätte sent igår, men det är nog helgen som har tagit ut sin rätt nu tror jag.
Sitter här i morgonrock och dricker dagens första shake, ikväll på jobbet ska jag ha med mig smörgåstårta,  jag längtar tills klockan blir runt sex halv sju, då är det fikadags för oss, då ska jag njuuuta! :)

Annars kan jag väl inte påstå att det händer sådär jätte mycket, innan jobbet ska jag in en sväng på coop och köpa frukt, har bara en banan och en kiwi, men det kanske räcker? så åker jag och handlar det efter jobbet.. ja det gör jag!
Jag har skrivartorka och vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Jag kommer tillbaka när jag känner att min skrivaranda kommer tillbaka, när jag har något intressant att skriva om. Så vi hörs någon gång.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0