Tatuering

Sitter och väntar på att miami ink ska börja, jag är så sjukt sugen på att tatuera mig.
Jag har klurat ut lite vad det ska vara för något och har två alternativ, antingen ska det vara en minnestatuering, där det ska stå Kristina 1966-2000 och sen lite blommor runt den, för er som inte vet så är det min moster som hastigt lämnade oss för 8 år sedan.
Eller så ska jag göra som en stjälk och sen lite grenar ut med blommor och på grenarna ska det stå mina syskons namn.. Har tänkt länge på detta, men vi får se. Jag har försökt skissa upp det, men jag är så otroligt dåligt på att rita så det blir inte alls som jag tänkt mig.. Men en tatuerare är ju bra mycket bättre. Men vi får helt enkelt se hur det blir!

Har inte gjort sådär jätte mycket idag, nej inte ett skit faktikst. Fan vad jag hatar att var PANK! Det är så j-vla tråkigt!
Och jag tror att jag glömt lämna in lönerapporten för de tre dagarna jag skulle fått nu den 11, men jag är inte säker. fan om jag har det, då blir det inte roligt. Då hoppas man bara på att denna månaden går fort, tills lönen kommer.
Men förhoppningsvis så har jag lämnat in lappen, så jag iallfall får lite pengar nu på torsdag, håll tummarna för mig!

Nehe, nu hör jag att Miami Ink har börjat, hej på er!

p.s fan jag har tänkt helt fel.. nu när jag kollade internetbanken så ser jag att jag får för hela augusit.. jag är fan inte så smart egentligen. haha.. GUTT MED PENGAR! TACK GUD! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0