Sjukt och ännu sjukare! :@

Jag har precis städat litegrann och ska snart fixa iordning kattlådan samt dammsuga och tvätta golven. Så skönt att få det gjort, slipper jag göra det imorgon på min lediga dag. Och att man börjar vid fyra idag - ja det gör det hela lite lättare, känns som om man har all tid i världen! :)

Idag är även ett besök hos optikern inbokat, mattias & jessica ska dit och mattias ville att jag skulle följa med som personligt stöd - eller nja, han ville att jag skulle hjälpa honom hitta glasögon.
Så dit ska vi också hinna, men det är inte förens vid två tiden, så jag kommer hinna både de ena och det andra.

Läste förut en artikel på aftonbladet om att en man blivit frikänd från våldtäkt på en kvinnlig bekant.. vet ni varför? jo för att hon lagt sig i sängen i behå och trosor för att sova? Han hade även erkänt att hon sagt nej och fått bända upp hennes ben för att utföra detta, ändå så släpper de honom, för att hon la sig för att sova i endast behå och trosor.. är inte det helt sjukt? Jag blir så jävla förbannad, hur fungerar detta jävla land egentligen? Han hade ju till och med erkännt att hon sagt nej ett flertal gånger och att han fick BÄNDA upp hennes ben.
Jag skulle nog egentligen kunna skriva flera mils långa blogginlägg om sånt här, men jag hinner nog inte.
Men tycker inte ni att det är sjukt?

Nu ska jag ta ut min aggression på mitt städande.

Vi höörs! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

läste också det, så jäääääääävla sjukt!

2008-09-03 @ 12:43:00
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0