Sista september!

Idag är det sista september och imorgon går vi vidare mot oktober. Jag gillar oktober, dels för att det är min och mattias månad och dels för att det är en månad närmre jul. :) (har även namsdag den 6 okobter:)
Idag har jag inte gjort allt för mycket, glott typ. Finns inget vettigare att göra.

Har satt mig i en ganska obehaglig situation, men det löser sig nog, trots att jag förmodar att det inte blir så bra i slutändan. Tråkigt nog, men jag måste göra såhär, så enkelt är det!

Poolen ringde mig nyss, så har 4 nya jobbartider. Känns bra att de ringer, så man får ihop lite pengar iallafall.
Man får ta alla tillfällen som ges, för vi behöver pengar. Så är det bara. Och så trivs jag så sjuukt bra i denna grupp och saknar verkligen både vårdtagarna och personalen (okej, endel mindre än andra). Så det ska bli kul att jobba, dessutom är det kvällar, så det bli OB och slippa gå upp tidigt på morgonen. I like it!

Nehe, nu ska jag försöka få tag i mattias och se vad vi ska äta. Jag börjar bli hungrig.

Ikväll är det DH, jag har längtar! Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0