Nya gardiner - ett måste!

Och så är det tisdag, tiden springer iväg! Man vet knappt vad det är för dag snart, därför måste jag snart få jobba. Det börjar klia i fingrarna nu, vill inte bara gå runt här hemma och glo, jag vill jobba (hur sjukt det än låter).
Men jag antar att poolen snart ringer till mig, så nästa vecka blir det nog iallafall lite jobb, dessutom ska jag ringa och skicka mail till olika ställen.

Igår hade vi en riktig slappardag, kollade på film hela kvällen, tittade på pirates of carribian (stavning?), tittade iallafall på de två sista filmerna och de är ju över 2 timmar långa, så det blev en lång kväll igår.
På dagen gjorde vi inte heller så mycket, städade lite, åt och sen gick vi över till Danne och Jozzan en sväng och kollade på deras nya lägenhet och därefter hem och mysa med film! (:

Idag ska vi iväg till jysk, måste ha ny gardiner, iallafall till sovrummet, de vi har nu är så sjukt fula. Vill även ha nya i vardagsrummet, för gardiner för j-vligt mycket ändå, man kan nästan ändra om ett helt rum genom att byta gardiner. Därför är det dagens inköp, eller åtminstone se om man hittar något!
Ska även iväg till kvantum och handla lite smågrejer som mjölk, juice pålägg och sådär.. sånt som man behöver handla lite då och då trots att man har storhandlat, det ju liksom sånna småsaker man inte kan köpa hur mycket som helst av om man bara är två personer.

Ska även förbi Linnea och lämna hennes katt, hon kom hem från Ayia napa igår, så hon är ju säker negerbrun och jag vill höra på hennes prat om utlandet, jag vill också utomlands.
Men det ska jag få i slutet i oktober (tror jag det var), för då ska vi till.... Danmark.. :) haha men bättre än inget och det 'r ju faktiskt utomlands, kanske inte så varmt, men utomlands är det iallafall.
Sen ska vi se om vi hittar någon billig bussresa någonstans, för jag vill! :)

Nehe, nu ska jag klä på mig, bädda sängen, städa litegrann, sen drar vi till jysk! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0