Lördag & städning.

Godmorgon!

Idag blir det till att städa litegrann, det behövs! Och det är så härligt när det är nystädat, eller hur? :)
Vaknade vid halv elva idag, varför kan jag inte vara morgonpigg?

Jag har superont i mina öron.. iförrgår så kliade jag mig i höger öra med en tops (okej inte en tops, för de gick sönder, så det blev typ 6 st), jag kliade och kliade, och tillslut började det blöda ur örat?
Sen på morgonen så hade det runnit ut något ur örat, för det var helt klibbigt. Och så igår kliade jag lite lätt med en tops, men började blöda direkt då också och nu gör det ont.
Visst låter det trevligt? Ont gör det iallafall och det är inte alls kul!

Nehe, om man skulle klä på sig och sen börja städa i någon timme framöver, skönt att få det gjort tidigt.

Hejsvejs!

p.s min dröm gick i kras, tack! d.s

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där med örat lät inte bra, skulle råda dig att gå till läkarn !

2008-09-20 @ 17:25:00
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0