Jenny är glad idag! (:

Jag är glad! Mitt paket från skopunkten hade idag kommit och det var med lite oro i magen jag gick för att hämta ut det.
För jag har aldrig beställt skor från internet förut, jag har alltid velat prova. men nu hade de så fina skor där och jag var verkligen i behov av nya skor. Därför tog jag vatten över huvudet (trodde jag) och beställde hem tre par skor.
När jag kom hem rev jag upp paketet, klippte bort alla lappar (kom på att det ska man nog inte göra, om man vill skicka tillbaka de), och så provade jag varje par och gick runt en stund och vet ni vad? de passade alldels utmärkt. Jag blev överlycklig, så detta är inte sista gången jag handlar skor via internet. :)

Förövrigt så håller jag på att tvätta, så ska strax ner i tvättstugen igen för att slänga in allt i torktumlaren. Sedan blir det till att städa litegrann (åh vad har jag för liv?). Dessutom ska jag försöka mig på att färga mitt hår idag.
Men jag är lite smårädd, för det är en mörkare nyans av vad jag brukar ha, så den känns väldigt mörk. Men det får gå ändå, jag överlever!
Var ju som sagt hos frissan igår och klippt mig och jag skrev ju att jag ville ha förändring... hmm..
När jag väl satt där i stolen sa jag till Merita (hon som klippte mig, även min gamla klasskamrat), att jag vill göra något drastiskt, det skulle synas att jag klippt mig.. Men sen ångrade jag mig! haha. Så det blev iallafall klippning på längden (1 DM) och så klippte hon upp håret och så snelugg, men jag blev nöjd iallafall. När jag väl satt där framför spegeln så såg jag verkligen att min utväxt var enorm, så direkt efter min klippning så blev det till lindex för att då köpa färg och så hittade jag en snygg scarf också! :)

Nehe, nu måste jag ner i tvättstugen - fuck vad det suger!

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill se nya frillan! visa visa visa miiig :)

2008-09-18 @ 17:31:23
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0