Jag är på hugget idag!

Oj, idag är jag verkligen på skrivarhumör, eller så har jag inget liv. Jag tippar på en blandning av båda.
Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli åtta, så jag kan bänka mig framför tv:n och kika på andra avenyn.
Men det är ju två timmar till, så jag ska nog spela lite, haha.
Har hittat en jätte rolig sida där man kan spela ett roligt spel - herregud jenny skaffa dig ett jobb!

Som sagt så var Linnea förbi här ett par timmar, vi drack té och pratade. Jag gillar Linnea, hon är verkligen bra! Dock ska hon flytta till linköping snart, vilket är tråkigt. Men jag förstår henne, hade jag varit i samma situation hade jag gjort detsamma!

Nu fick jag ett sms av Rebecca om hennes tjugoårsfest den 11 oktober. Åh, vad tusan ska man ge henne i födelsedagspresent? Jag har ingen aning, jag är så dålig på sånt. Men nu fick jag en fix idé, ska kika runt litegrann på internet. För nu fick jag en bra idé på en present jag kan ge henne. Kan tyvärr inte skriva det här, med risk för att hon läser detta. Men åh, nu har jag det! :)

Nehe, ska kolla runt om den där presenten, sen spela lite spel. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: caroline

Åh jag gillar när du uppdaterar :) vill du ha tips på ett spel som jag var BEROENDE av för ett tag sen? :D gå in på google och sök på helicopter, sen klicka på det första som kommer upp, det är askul ;D hahaha jag sitter på min pappas dator nu och här är det rättstavningsprogram där man kommenterar? :D vad fan är de det för? :P

2008-09-21 @ 19:24:33
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0