Jag är en sjusovare!

Och så är vi mitt i veckan, ännu en gång.
Jag gör som vanligt inte så mycket, stigit upp, duschat, diskat, bäddat & dammsugit.
Även idag gick jag inte upp när klockan ringde, utan klev upp ungefär 1½ timme senare.
Trots att jag var vaken redan innan klockan ringde, för mattias var ju vaken och självklart skulle han ju väcka mig.
Dock var jag för trött, så sov vidare medans han gick upp.
Fasen, jag måste komma in i bra sovvanor igen. Jag kan inte ligga och dra mig så länge. Det går bara inte!

Idag händer det väl inte sådär jätte mycket heller, jag ruttnar nog snart!
Men på fredag ska vi iväg, någonstans på en auktion och när vi varit där kanske det blir en tripp till ullared. Dock har vi inte pengar till att handla på ullared, men ändå. Det är ju kuul! :)
Sen på lördag jobbar jag ju, jag längtar faktiskt! Saknar tanterna och personalen. Därför ska det bli otroligt kul att komma tillbaka efter två veckors "uppehåll". Fast sen vet jag ju inte när jag kommer tillbaka nästa gång.

Aktiv arbetssökande? Nja, jag vet inte riktigt om jag är det.
Finns jobb både i emmaboda och tranås. De i emmaboda är nattjobb, visst jag är sugen, men att jobba natt i emmaboda känns lite för långt. Eller det är ju inte långt, men sen att köra hem på morgonen när man är dödstrött, jag ser redan framför mig hur bilen kör i diket/krockar. Jag är inte säker!

Nehe, nu ska jag kika in på arbetsförmedlingenshemsida och sen hjälpa till lite med maten där ute i köket.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: caroline

Är inte sjusovare när man sover till sju? :P haha namnet passar bättre som det iallafall, tycker jag :P

2008-09-24 @ 14:29:05
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0