Imorgon = arbetslös!

Godkväll!

Vad har ni för er?
Själv sitter jag inbäddad i mattias täcke här framför datorn och har precis kollat runt lite.
Jag känner mig frusen och lite febrig, så ska strax ta mig en dusch sen bädda ner mig i sängen.
Imorgon är då sista dagen på jobbet, blandade känslor, men jag vet ju att jag kommer komma tillbaka, de kommer ju ringa efter mig :)

Idag fick jag ju trots allt min lön och jag är mer än lycklig! Direkt efter jobbet åkte jag och älskling in till kalmar och STOR-handlade!! Efter sista varan så hamnade summan på över 1500.. Men nu har vi mat för flera månader framåt känns det som. Handlade även lite annat smått och gott, bland annat en bok.
Var inne på Mikaelas blogg så tipsade hon om en bok "Emma, Mias dotter" (tror jag den hetter?), det är forsättningen på böckerna Gömda, Asyl osv, har ju läst alla de böckerna så kände att jag var tuvngen att köpa denna bok :)
Men nu är det iallafall fullt i kyl och frys igen, vilket känns mycket bra!

Nehe, om jag ska fixa min matlåda tills imorgon, sedan hoppa in i duschen & sedan krypa ner och läsa min bok.
Vi hörs imorgon... då är jag arbetslös... gaaah (:

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hoppas allt är bra med dig =) Trevlig helg

2008-09-12 @ 08:56:03
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0