Idol

Hejsan.
Här sitter jag i höstmörkret och ska snart krypa ner i soffan framför Idol.
Just nu kommer jag inte hinna att göra iordning lite te och smörgås utan det får vänta tills det är pause helt enkelt!
Funderar på om jag ska tända ljus ikväll också, har nog haft ljus tända varje kväll i 4-5 dygn, men jag älskar ljus, det är så mysigt att sitta invirad i en filt, dricka te och kolla på tv samtidigt som det brinner massa ljus! :)

Jag var förbi Linnea en stund förut, där även Helen joinade oss ett par minuter. Det var trevligt!
Jag och linnea har nu bestämt att vi SKA hitta någon dag/helg som funkar för oss alla, så vi kan träffas och umgås, funderar på kinamat och bio! Jag saknar mina tjejer! Därför måste vi göra något åt detta.
Så nu ska jag bums skicka iväg ett sms till Jenny så hon och linnea w kan bestämma några datum de kan, eftersom de går i skolan :)

Nehe, nu börjar strax idol. Vi hörs kära vänner!

Kommentarer
Postat av: caroline

den filmen är såååååå bra, så ladda ner den nu :) javisst, när?

2008-09-16 @ 21:15:42
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0