Idag blir det förändring!

Idag ska jag klippa mig, det har jag bestämt!
Men jag vet inte hur, så ska gå dit (twisters sister?) och sätta mig i stolen och säga att det får göra vad de vill, fast jag vill inte bli jätte korthårig, men det ska synas att jag klippt mig. Ahh tror ni jag vågar det?
jag vill verkligen göra något dramatiskt eller njaa.. det ska iallafall synas, inte bara klippa typ topparna, utan det ska verkligen synas att jag klippt mig, aja, ni kommer väl få en rapport senare om hur det blev (om det nu blir något?! haha).

Annars händer det inte så mycket idag, vi ska kanske in till kalmar senare ikväll. Men det blir inte förens sex tiden vi åker dit, så innan dess är det nog inte sådär jätte mycket som händer. Dona lite här hemma som vanligt.
Förresten, köpte ett par ursnygga gardiner på kvantum igår, de är lila och så är det blommor på de. Passade urbra till sovrummet, så nu är jag nöjd med det där inne. Åh jag blev så glad när jag satt upp gardinerna och ser hur rummet förändras! Det gjorde nästan hela min dag igår ;)

Nehe, nu ska jag sätta mig soffan och kolla lite tv innan jag drar med mig mattias ut på klippning. Yeeah! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0