Godis... mm!

Det blev hemmalagade biffar och potatis och underbar sås. Jag tror mattias var kock i sitt förra liv, han är så sjuukt duktig på att laga till goda middagar. Fick även äta utav mitt efterlängtade svartvinbärsgelé och det var gott!
Efter middagen diskade jag upp allt och sen satte vi oss framför tv:n och somnade bums, det var skönt med en liten powernap. Dock inte så bra eftersom jag redan har svårt att somna på kvällarna, aja det är ju fortfarande helg.
Nästa vecka ska jag ta tag i mitt meningslösa liv och gå upp tidigt (inte senare än 9) och göra vettiga saker, så som att promenera, söka jobb... ah vad mycket vettigt då? jo jag ska nog umgås med lite vänner också, som typ Stina.
Hörde av Merita att hon ska flytta till Malmö, eftersom hennes kära Kasper har flytt Nybro, så ska hon ju självklart med, jag förstår henne! Därför måste jag så fort som möjligt umgås med denna underbara människa.
Måste även ringa Jenny och kolla läget, hur mår människan? när ska vi ses allihopa? bio och kinamat? det borde vi göra snart (för nu har jag pengar, så kan KAN göra sånna där roliga saker).

Jag funderar på att dra med mig min plutt ner till typ coop och köpa en godispåse, för jag är sugen på lösgodis. Jag vet det är inte bra, men det är lördag idag och jag är sugen på det. Man lever bara en gång, eller hur?
Dock tror jag det blir svårt att dra med honom till coop, men jag ska locka honom. Jag vill inte dit själv.
Senare ikväll blir det film, fan vilken slapp helg.. eh är det helg? alla mina dagar är som helgdagar, är det inte sjuk? nej det är sanningen för en arbetslös. Fan vad jag vill gå i skolan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0