Ge mig tips!

Sitter här med blött hår och mjuksbyxor och en slapptröja, jaa jag har precis duschat!
Det är så himla skönt att duscha (varmt varmt varmt) när man både är lite nere och trött, då är det perfekt.
Jag har dessutom hängt in tvätten i garderoberna och bäddat sängarna, nu väntar lite dammsugning och skurning av toalettgolvet (måste ju göras lite oftare med tanke på katterna). Sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska roa mig med lite pappersarbete, sätta in räkningar och papper i olika pärmar och greja så det inte är så mycket skit på databordet, ser inte så trevligt ut, ska även göra iordning "bokhyllan" i vardagsrummet, där ligger all möjligt skräp och dammigt är det, så ska göra det lite finare, så det inte ser så stökigt ut.

Är jag inte duktig?

Nu innan jag sätter igång med mina saker ska jag kolla runt lite på hotell & olika weekand, funderar på om vi ska åka iväg på vår 2-årsdag. Den 4 Oktober är ju en lördag, så det passar ju ganska bra då ju. Så nu ska jag kika in på detta, Ingen därute som har några förslag på bra & mysiga hotell?

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0