En obotlig sjukdom.

Jag vet inte riktigt, det är något som inte stämmer - en känsla av olust!
Är det inte konstigt hur en sak kan vända upp och ner på ens tillvaro?
Förvisso så är det ju inte sant, men man blir ju så j-vla irriterad när folk skriver saker i sina bloggar som man VET inte är sanna.
Dessutom är det nog för att jag är lite trött, jag förstår mig inte på mig själv, jag är fan trött hela tiden.. vad lider jag av för sjukdom? Säkert någon eländig som inte går att bota och att man blir känslomässigt dum i huvudet efter ett tag.

Äsch nu skiter jag i detta och tar mig en dusch istället, en lång varm dusch.
Det är precis vad jag behöver.. en dusch... och så lite kärlek, men jag tror jag för nöja mig med duschen.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0