Wiie, jag är glad!

Jag är på strålande humör!
Gissa vad? Jo när jag låg i sängen som allra bäst, ni vet man ligger mellan sömn och vakenhet. Då börjar mobilen vibbrera och det är ett okänt kommunnummer.
Jag svarar ju självklart och i andra änden av luren hör jag Halina, chefen på almen.
Hon frågade om jag hade fått något jobb osv, och frågade sedan om jag var intresserad av den varkanta tjänsten i grupp 1. Självklart var jag det! Eftersom hon inte riktigt bestämt sig vad hon ska göra med denna tjänst, så fick jag minst 3 veckor framåt. Jag är glaaad! Sen får vi ju se hur det blir med resten, men just nu är jag glad!
Hon hade pratat med både gruppen och poolen och de hade sagt mycket bra saker om mig och ville väldigt gärna att jag skulle jobba i deras grupp! Då blir man väl ännu mer glad? :)
Så jag kan ju alltid hoppas att det blir ännu mer.
Dock så är det ju lite saker som kommer emellan. För nu när man varit arbetslös så har man ju kunnat bestämma en massa saker.
Jag börjar ju redan nu på torsdag och jobbar hela helgen, vilket gör att jag inte kan komma till Rebeccas 20-årsfest. Men jag hoppas att hon förstår! Fan, jag som hade sett fram emot detta. Men jag måste ju som sagt jobba.
Och så måste jag byta bort en helg då jag/vi ska till Danmark, men det går nog, jag har funnit en ganska så bra lösning på det!

Aja, idag känns det som om inget kan göra mig arg, för jag är bara så glaad för detta, trots att det bara är 3 veckor framåt. Men jag hoppas att ni håller tummarna för mig om att de ska bli förlängt. :)

Förresten, Grattis till mig på namsdagen!

Kommentarer
Postat av: caroline

Grattis på din namnsdag :)

2008-10-06 @ 11:49:39
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis grattis. igen ;)

2008-10-06 @ 12:53:52
URL: http://ninalilja.blogspot.com
Postat av: Marianne

Yes du är bäst Jenny. Jag är så glad för din skull förstår att du befinner dig i ett lyckorus det är du värd. Grattis till jobbet och på namnsdagen från Marianne, Esa ocg jessica(Elvis). Krama Mattias från mamma.

2008-10-06 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0