vaken & glad!

Jag är vaken! Ett under! :) Nae men jag vaknade faktiskt redan kvart över nio, men låg i sängen till typ halv.
Mattias har varit uppe sen 06 (!!!), utan att ens behöva det? Kan ju bero på att han somnade tidigt igår.
Hur som helst så vaknade jag till när han gick ut, så jag blev sådär orolig (precis nyvaken och haft konstiga drömmar) och var tvungen och ringa så han inte lämnat mig, haha! :) Men han var bara vid bilen och fyllde på olja och grejer!
Jag funderar på att ta på mig mjukiskläderna och sen gå ut till honom så kan vi gå en runda, ser rätt så härligt ut!
Har ju tvättid vid 12 sen, så man får väl försöka hinna med lite andra saker innan!

Förresten, blir man inte glad när man kikar in på kontot och ser att lönen är på ingång? och inte nog med det, man ser att det är drygt 3000 mer än vad man räknat med, då känns livet härligt!
Inte för att man kan unna sig sådär jätte mycket på lönen, men ändå! Det får gå och jag blir så glad när jag inser hur allt löser sig för oss hela tiden! Och det med mycket hjälp av våra bästa föräldrar som ställer upp! :)

Nehe, nu ska jag försöka ta på mig lite varma kläder och sen dra ut. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0