Sovrummet = bombnedslag!

Jag har städat! Fast jag sa ju att jag bara skulle städa lite, men det blev ganska mycket. För idag tog jag ut mattorna, samt både damsög och torkade golven.
Nu är lägenheten fin igen, dock ser väl sovrummet värre ut, för där inne har jag ju inte kunnat städa.
Så det ligger smutskläder på golvet och sängkläderna ligger lite huller om buller.
När mattias stigit upp ska jag in där och plocka iordning, hänga upp tvätten från igår och ner skit i tvättkorgen, byta sängkläder och så dra upp rullgardinen, haha! :)

Funderar på att åka och handla nu medans jag väntar på att mattias ska vakna. För även om vi åker sen så lär ju jag få åka på att köra, så kan lite gärna åka ner dit själv. Känns lite bättre.
Funderar bara på vad vi ska käka senare och vad man ska handla. Får ju inte så mycket respons av honom där inne i sovrummet. Så får väl bli vad jag är sugen på det.
Ska även köpa hem lite gott (det är ju helg!), som vi kan smaska på framför Idol ikväll, chips & dip kanske?
Aja, vi får se. Ska iallafall klä på mig lite andra kläder och sen sminka mig lite lätt.

Men vi hörs nog senare igen. Idag är jag på G! :)

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Nej jag har inte hört så mycket mer! Du?

2008-10-05 @ 00:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0