Rolig händelse på jobbet!

Nu är jag färdigstädad, det går ju faktiskt ganska fort när man väl kommit igång. Dock har jag inte torkat golven, orkar inte det, så tar det nästa vecka istället (eller när man fått en ny BRA mopp).
Nu luktar det iallafall fräscht och gott här igen, gud vad det känns bra med nystädat såhär till helgen.
Men det kommer nog se stökigt ut ikväll, när vi har ätit och satt oss framför tv:n, ja då är vi tillbaka på ruta 1, vi är mästare på att stöka ner! :)

Pratade med Mattias nyss, han kommer nog inte hem på ett bra tag (han som lovade att vara hemma när jag slutade!), de har varit ute och jagat idag och Patrik har lyckats skjuta 3(!!!) stycken, så de hade lite att stå i nu. Iofs så hade de redan flått 2, så var bara en kvar, men ändå, lär ju ta tid.
Men jag skulle inte åka och handla förens han kom hem ändå sa han, så funderar på om jag ska skala potatis iallafall, så slipper man tänka på det.
Jag börjar bli hungrig, så får väl ta mig något lätt nu. Lite blöta kanske? det var länge sen. Fast då får man ringa mamma och be om receptet, inte för att det är svårt (mjölk och bröd), men ändå, känns lite tryggare, haha! :)

Förrsten, idag på jobbet hände en ganska så rolig grej. Jag hade duschat en farbror och så skulle jag ta på honom hans skjorta och så funderar jag på annat när jag ska knäppa den, så jag tar tag i knappen (tror jag) och ska försöka knäppa, men det går inte så säger gubben plötsligt "men Aaaaaj" och jag blir skiträdd och undra vad det är, haha då är det inte knappen jag håller i, utan bröstvårtan, inte konstigt att han fick ont. Haha vad jag skrattade åt mig själv. Farbrorn blev lite sur, men skrattade lite ändå. Det var iallafall dagens händelse! :)

Nehe, nu ska jag ordna lite blöta, sen blir det nog ett par vänneravsnitt innan Mattias kommer hem! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha drog du honom i bröstvårtan? ;-) Jo vi tittar om hus få se hur det går, ut mot st sigfrid är det typ. tack så mycket åker imorgon =)

2008-10-17 @ 18:27:52
Postat av: Emelie

haha drog du honom i bröstvårtan? ;-) Jo vi tittar om hus få se hur det går, ut mot st sigfrid är det typ. tack så mycket åker imorgon =)

2008-10-17 @ 18:28:30
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0