Nu blir det AA!

Hemma från jobbet nu. Det gick fort och bra idag, vilket alltid är skönt!
Jag är supertrött nu, men måste kika in AA som är nu vid tio, sen blir det läggdags.
Imorgon ska både jag och Mattias upp tidigt, så det blir inte så jätte jobbigt att komma upp, det är så mycket svårare när älskling får ligga kvar i den varma sängen! (:

I helgen blir det nog lite fest, inte för att jag är så värst sugen, men ändå!
Sen på söndag ska vi troligtvis träffas alla tjejer från gymnasiet.. eller alltså inte alla tjejer, men vi 6 tjejer, tror jag iallafall?
Som jag har fattat det ska det bli så? men ingen som vet, kan ju bli ändrat. Hur som helst har vi ju inte setts allihopa sen studenten, så det är dags nu! Så vi ska väl vara här hemma och mysa till det lite extra, sånt gillas! :)

Sen är det jobb nästa vecka! Men så är det inte så länge kvar till Danmarksresan! Ska bli så sköönt att komma iväg ett par dagar och bara vara! Även om det inte är värsta utlandsresan till ett varmt land så är det skönt att komma iväg, pyssla med andra saker, göra avkopplande saker, ja ni vet! Det ska iallafall bli hur bra om helst, ser verkligen framemot detta! :)

Nehe, nu ska jag tvätta av mig sminket och dra på mig morgon(kvälls)rocken och kura ner mig i min älsklings famn och kika på AA! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0