Jag somnade visst!

Jag hann visst somna innan jag tog upp deligeringspapprena, så får göra det senare istället.
Kan ju vara uppe lite extra länge idag, eftersom jag inte börjar förens vid fyra imorgon, vilket är väldigt skönt!
Sov hur som helst någon timme och nu är jag inte ett dugg piggare, utan snarare tröttare och så fryser jag, illa!
Mattias kom nyss hem, så vi ska väl prata lite om dagen, ska fixa lite fika tror jag, börjar bli lite hungrig.

Ikväll är det grey's som gäller på tv:n och såg på reklamen att det kommer bli att ganska så spännande avsnitt, alla pussas så det står härliga till. (åh är jag tvnörd eller är jag tvnörd? :)

Nehe, jag hade faktiskt inte så mycket mer på hjärtat, så ska ännu en gång kura ner mig i soffan med lite fika och försöka läsa igenom papprena, annars får det bli i sängen!

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0