Jag hickar & är ensam!

Fan jag hickar och har hållt på i snart 6-7 minuter, det är jävligt jobbigt.
Lat som jag är orkar jag inte gå ut i köket och dricka vatten heller, haha.

Som sagt så jobbade jag en stund idag, det gick ganska effektivt. Väl hemma var jag astrött och somnade på soffan efter maten, inte så bra.
Nu sitter jag här och glor och vill att klockan ska tacka lite fortare så det kan bli Idol.
Förresten är jag själv hemma hela natten... mattias, Patrik & john ska till bauhouse(?).. ja de ska vänta på öppningen imorgonbitti och de ska ha skotkärror med sig för att försöka vinna 10000. Aja, de har ju sina idéer iallafall. Det är ju värt att berätta att alla tre är arbetslösa.. nu blev det väl genast lite mindre patetiskt?

Så nu tänker ni väl att jag ska ha en skön och mysig kväll med mig själv. Njuta av ensamheten och sådär, men nej! Jag är itne alls sugen på kvalitetstid med mig själv. Så har ni inga planer för er ikväll så kan ni ju svänga förbi.
Dock lär det väl bli så att jag kommer sitta hemma och glo själv ändå.
Så får väl försöka njuta.. fan att vi inte hade ett badkar då hade jag tagit ett långt varmt bad.. får väl bli en dusch istället, så trååååkigt!

Aja, snart blir jag galen på min hicka, måste ut och dricka något. Hick hick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0