Hosthos & snorsnor

host host, jag ska strax göra mig iordning för jobbet. Måste förbi kvantum också och handla något att äta tills ikväll. Får bli typ en baguett eller något. Det är ju trots allt fredag! :)

Har inte gjort något nyttigt alls idag, fan vad man är slö! Men så måste de få vara ibland!
När jag kommer hem hoppas jag att mattias har ordnat med disken samt städat lite.
Fast man kan ju aldrig vara säker, han åkte iväg till Kalmar förut, man vet ju aldrig när de kommer tillbaka.
Men hoppas kan man ju alltid göra, ska skicka iväg ett sms sen att de MÅSTE göras, haha! :)

Jag hostar fortfarande och snorar, det är så jäkla nice, eller inte.
Jag hatar att ha ont i halsen, det är bland det värsta man kan ha.
Nåja, nu ska jag klä på mig lite vettigare kläder och sen dra på mig lite smink, sen måste jag nog nästan köra.. eller nje, jag börjar ju inte förens fyra, varför stressa? Fast jag hatar att typ komma tio i fyra, vill typ vara där senare tjugo i.. haha, jag vet inte varför. Men idag ska jag komma lite senare.. typ... kvart i? :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0