Hemma igen!

Här sitter jag igen, har nu avklarat dagen. Känns skönt, men idag var det jobbigt. Har ont i benen och fötterna och trött och hänging. Men det gick. Trots detta så fick jag ändå känslan "åh vad jag älskar mitt jobb", är det inte underbart men sån känsla? då har man väl verkligen kommit rätt?
Hur som helst så ska jag snart hoppa in i duschen och sen lägga mig, ska ju upp imorgon vid 6, det blir tufft!
Men så jobbar jag ju till elva bara! Har jobbat i 4 dagar nu och har två dagar kvar. Så här många dagar har jag inte jobbat! Åh vad det ska bli skönt med danmarksresan sen!
Har ju bytt bort helgen, så nu är det bara två dagar till som ska bort. Men det löser sig alltid! :)

Imorgon blir det en lugn dag. Blir kanske att åka till Orrefors en sväng när jag slutat och gå bingopromenaden? Det skulle ju bli fint väder imorgon, så det kan man ju faktiskt göra. Aja vi får se då!

Jag har fruktansvärt ont i min arm, sträckte den typ när jag gick ur bilen. Hoppas det går över bara, för jag kan ju inte gå och ha ont i den imorgon.

Nehe, nu ska jag puffa på mattias, han ligger och sover. Sen blir det dusch!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0