Hemkommen från jobbet.

Jag är hemkommen från jobbet, iofs var det för någon timme sen och har hunnit äta & kolla på DH samt AA!
Ska alldels strax lägga mig eftersom jag är rätt så trött! Är ledig imorgon, så man kan ju hoppas man få något roligt gjort.
Ska iallafall städa, det behövs!
Idag på jobbet var det lite stressigt, var själv från kvart över åtta, för Maj-britt mådde inte bra och åkte hem.
Så fick lägga en tant själv, samt ge en annan medicin lite så! Men det gick och jag gick bara över med 5 minuter, vilket jag inte trodde jag skulle klara!

Nehe, jag skulle väl bara lämna att lite inlägg för att säga hej typ, iofs ett helt onödigt inlägg, men ändå.
Nu ska jag kura ner mig i sängen hos min älskling, så hörs vi nog imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0