Fredag & det är jobb!

Sitter och väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan fara till jobbet och avklara ytterligare en dag.
Jobbar till halv tio ikväll och efter det blir det nog att fara upp till Patrik en sväng och sen kanske med Caroline på fest. Vi får se.
Jobbar ju iofs imorgon också, men börjar inte förens halv ett då, så det är ju ganska så lugnt!
Igår så hade vi den där japanskan med och hon gick med mig från nio, för hennes skjuts kom inte förens vid tio och eftersom det inte finns så mycket mer att göra efter nio så satt vi i personalrummet, i tystnad. Det är ju inte sådär jätte lätt att kommunicera med någon som verken kan svenska eller engelska. Hade ju tänkt att sätta mig i massagestolen en stund, men så blev det inte. Hoppas jag hinner en sväng med det ikväll!

Idag har man väl inte hunnit med sådär jätte mycket, sovit ganska länge och efter det blev de dusch och sen äta.
Så nu inväntar man bara att klockan ska bli tjugo i två så man kan köra ner till Almen. Möh vad det är segt att vänta.

Idag har även Mattias varit duktig och sökt jobb, så han är på bra humör, så  nu får vi väl hålla tummarna att det går bra, eller hur?
Det hade varit toppen om han jobbade också, tänk vad mycket pengar vi skulle få. Åh vad det skulle vara bra med två inkomster. :)

Nehe, nu ska jag göra något annat så att tiden går fortare! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0